LEVERTIJDEN VAN ONLINE BESTELLINGEN

Sommige artikelen zijn uit voorraad leverbaar en kun je na online bestelling direct ophalen bij Meubelconcurrent in Eindhoven. Je kunt ook de artikelen thuis laten bezorgen, maar dan moet je rekening houden met een levertijd van circa 2 weken en bezorgkosten.

Als de artikelen niet op voorraad zijn in onze winkel, dan worden deze op bestelling geproduceerd bij onze leveranciers wereldwijd.

De levertijd is enigszins afhankelijk van de desbetreffende leverancier, de winkel zal contact met je opnemen over de exacte levertijd.

De levertijd via de webshop kan anders zijn dan de levertijd bij bestelling in de fysieke winkel. Neem contact op met de winkel voor de exacte levertijd.

Zelf geen vervoer? Maak een afspraak voor thuis bezorging. Houdt bij bezorging rekening met bezorgkosten.

BEZORGEN/AFHALEN

BEZORGEN VAN ONLINE BESTELLINGEN

Meubelconcurrent bezorgt online bestellingen bij je thuis, hiervoor worden wel bezorgkosten in rekening gebracht. Klik hier voor de bezorgkosten. Wij bezorgen alleen in Nederland, België en Duitsland. Onder bezorgen wordt verstaan: het leveren van de bestelling in een ruimte direct bij binnenkomst. Bij het afrekenen van jouw online bestelling heb je de volgende opties qua bezorging:

In normale tijden worden de goederen geleverd in de ruimte direct bij binnenkomst, gedurende de Corona periode is de regel dat de goederen tot de eerste drempel worden geleverd.

  • Bezorging begane grond
  • 1e etage via de trap
  • 2e etage via de trap
  • 3e etage via de trap
  • 4e etage en hoger via de trap
  • Met de lift, ongeacht de etage
  • Bezorgen op Waddeneilanden na overleg met de winkel

Eventueel andere bezorgwensen kunnen altijd worden voorgelegd.

GRATIS AFHALEN VAN ONLINE BESTELLINGEN

Indien je een bestelling hebt geplaatst en gekozen hebt om de bestelling af te halen bij onze winkel, dan zullen we contact met je opnemen. Mocht je vragen hebben over het afhalen van jouw bestelling, dan kun je het beste contact opnemen via verkoop@meubelconcurrent.nl

Bij Meubelconcurrent begrijpen wij dat je snel jouw huis wilt inrichten, liever vandaag dan morgen. Wij zorgen ervoor dat veel van onze meubelen uit voorraad leverbaar zijn. Onze prijzen zijn gebaseerd op direct meenemen of zelf ophalen. Controleer of de meubels door deuren en trappen passen voor je een bestelling plaatst. Als de meubels niet door de deur of het trappenhuis passen, kunnen eventueel extra kosten in rekening worden gebracht. Let op! Je dient zelf een goederenlift te huren mocht dat nodig zijn.

BEZORGKOSTEN

BEZORGKOSTEN BINNEN NEDERLAND

Bezorgkosten voor webshopbestellingen

Bezorgkosten € 75

Begane grond + €0

In normale tijden worden de goederen geleverd in de ruimte direct bij binnenkomst, gedurende de Corona periode is de regel dat de goederen tot de eerste drempel worden geleverd.

  • Elke etage met inpandige lift + € 30
  • Tot de 2e etage via trap + € 30
  • Hoger dan 2e etage via trap (zelf goederenlift regelen) + €30
  • Bezorgen op Waddeneilanden na overleg met de winkel
  • Bezorgkosten voor schilderijen,verlichting,kleinmeubelen
  • Bezorgkosten € 12,95

Bezorgkosten voor sierkussens, accessoires en onderhoudsmiddelen

Bezorgkosten € 7,95

BEZORGKOSTEN IN BELGIË

Bezorgkosten voor webshopbestellingen

Bezorgkosten € 95,-

Begane grond + €0

In normale tijden worden de goederen geleverd in de ruimte direct bij binnenkomst, gedurende de Corona periode is de regel dat de goederen tot de eerste drempel worden geleverd.

  • Elke etage met inpandige lift + €30
  • Tot de 2e etage via trap + €30
  • Hoger dan 2e etage via trap (zelf goederenlift regelen) + €30
  • Bezorgkosten voor schilderijen, verlichting en kleinmeubelen
  • Bezorgkosten € 15,95

Bezorgkosten voor sierkussens, accessoires en onderhoudsmiddelen

Bezorgkosten € 10,75

BEZORGKOSTEN BINNEN DUITSLAND

De bezorgkosten voor het verzenden naar Duitsland staan niet vast en moeten opgevraagd worden bij Luxarea.

Neem voor de exacte bezorgkosten contact op.

BETAALMOGELIJKHEDEN

BETALEN VAN BESTELLINGEN

Als je een product in onze winkel bestelt vragen wij een aanbetaling. Het is mogelijk om per PIN of contant te betalen bij het ophalen of bij de levering.

Als je via onze webshop een product bestelt dien je het volledige bedrag vooruit te betalen. Dit is direct te voldoen via het veilige betalingssysteem IDEAL, Visa, Mastercard, Bancontact of door middel van een rechtstreekse overboeking naar bankrekeningnummer IBAN NL94ABNA0533990270  onder vermelding van je ordernummer en naam.

CADEAUBONNEN

Het betalen met een Meubelconcurrent cadeaubon is alleen mogelijk in onze showroom, zolang deze geldig is.

SHOWMODELLEN BESTELLEN

In onze showroom tref je meubels aan voor een goedkopere prijs. Deze meubels zijn van een goede kwaliteit, maar mogen uit onze showroom, omdat zij plaats moeten maken voor de nieuwe collectie of omdat ze een kleine schoonheidsfoutje hebben.

In de koopjeshoek op onze website vind je bankstellen, eettafels, fauteuils, hoekbanken, dressoirs en kasten voor een zeer aantrekkelijke prijs. In tegenstelling tot al onze andere meubelen kan je deze niet online kopen, je kunt de artikelen wel reserveren, zodat de winkel het product voor je reserveert totdat je het meubel in de winkel heeft bekeken.

Zoek je goedkope meubels dan adviseren wij je om op onze website naar de showmodellen te gaan waar je koopjes kunt vinden uit onze showroom.

Hoe werkt het?
Voor showmodellen geldt, op=op en zijn enkel te reserveren.
Heb je interesse? Reserveer via de webshop jouw showmodel. De winkel zal contact met je opnemen en je over jouw reservering informeren. Hierna kun je afspreken wanneer je het meubel wenst op te halen.

De afgeprijsde artikelen zijn meubels die nieuw zijn en deze kan je bestellen en direct afrekenen via de website.

Nog even dit:

  • Een meubel met ‘showmodel’ kan enkel in de winkel opgehaald worden.
  • Zelf geen vervoer? Maak een afspraak voor rechtstreekse bezorging. Houdt bij bezorging rekening met extra kosten.
  • Op showmodellen van Meubelconcurrent is niet altijd de gebruikelijke garantie van toepassing. Vraag altijd naar de aangepaste garantievoorwaarden die hiervoor gelden, zodat je nooit voor een verrassing komt te staan.

RETOURNEREN VAN ONLINE BESTELLINGEN

Indien je online een bestelling hebt geplaatst, dan heb je als klant het recht om je bestelling binnen 14 dagen te retourneren. De producten moeten in originele staat en verpakking geretourneerd worden. In overleg met Meubelconcurrent mogen bestellingen geretourneerd worden. Kijk hier voor de contactgegevens.

De verzendkosten voor het terugsturen, zijn voor je eigen rekening. Jouw bestelling wordt na correcte aankomst bij Luxarea, aan je vergoed.

Op maat gemaakte producten kunnen niet retour genomen worden.

Heb je een klacht over een product? Vul dan het serviceformulier in.

GARANTIE

De meubelen van Meubelconcurrent zijn van hoge kwaliteit. Wij geven onze klanten daarom 12 maanden garantie.

Het is ook mogelijk om de garantie uit te breiden met een 5-jarig All-in House Service pakket. Met deze service ben je 5 jaar gegarandeerd van professionele hulp bij eventuele calamiteiten, waaronder constructie- en vlekkenservice.

Voor meer informatie over je garantie, kun je contact opnemen met onze klantenservice op het telefoonnummer 040-2566464 of via het emailadres: service@meubelconcurrent.nl

MELDING MAKEN

Wanneer je een vraag hebt of een probleem wilt melden, kun je een email sturen naar service@meubelconcurrent.nl of het serviceformulier invullen via onze website. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen vragen wij je indien mogelijk een duidelijke foto en het ordernummer bij te voegen. Ook kun je ons bereiken via 040-2566464.