Bestelling

Nadat je een bestelling online geplaatst hebt, ontvang je een bevestiging via e-mail.

Als je kiest voor bezorgen dan zal de dichtstbijzijnde winkel die het artikel op voorraad heeft contact met je opnemen over de levertijd.

Jazeker kun je winkelen in onze online winkel. Bijna het gehele assortiment kun je hierop vinden.

Indien je een artikel in een andere uitvoering, kleur of materiaalsoort wenst dan kun je het beste De Meubelconcurrent bezoeken.

Indien je een artikel online hebt besteld dan heb je als klant het recht om je bestelling binnen 14 dagen, in originele verpakking te retourneren.

Jouw bestelling wordt dan, na correcte aankomst bij De Meubelconcurrent, aan je vergoed.

Indien de order volledig terugstuurt wordt, dan ontvang je de verzendkosten terug van de 1e zending.

De verzendkosten, voor het terugsturen, zijn voor je eigen rekening.

Artikelen uit voorraad zijn leverbaar via de winkel. Deze artikelen kan je na je online bestelling zelf ophalen in de winkel of laten bezorgen en dan moet je rekening houden met een levertijd van 2 weken.

Als de artikelen niet op voorraad zijn bij onze winkel dan worden deze op bestelling geproduceerd bij onze leveranciers wereldwijd.

De levertijd is enigszins afhankelijk van de desbetreffende leverancier, de winkel zal contact met je opnemen over de exacte levertijd. De levertijd via de webshop
kan anders zijn dan de levertijd bij bestelling in de fysieke winkels.

Er is geen minimale orderbedrag (exclusief transportkosten).

Artikelen kunnen alleen geretourneerd worden als deze nog in originele staat zijn. De artikelen mogen alleen geretourneerd worden in de winkel van herkomst. De verzendkosten, voor het terugsturen, zijn voor je eigen rekening.

U kunt uw orderstatus terugvinden in uw account bij, bestellingen

Betaling

Wanneer je de bestelling in de webwinkel hebt afgerond, krijg je de vraag om online de betaling (via iDEAL) af te ronden.

Na ontvangst van de betaling ontvang je een bevestiging van jouw bestelling per e-mail.

De daadwerkelijke betaling vindt plaats in een beveiligde omgeving, zodat jouw gegevens niet openbaar toegankelijk zijn.

Betalen met creditcard is mogelijk via de webshop tot een bedrag van €2000. In de fysieke winkels is dit niet overal mogelijk, vraag vooraf na bij de winkel naar keuze.

Leveren

Sommige artikelen zijn uit voorraad leverbaar en worden geleverd via de Meubelconcurrent. Deze artikelen mag je na je online bestelling zelf ophalen in de winkel. Je kunt ook de artikelen thuis laten bezorgen, maar dan moet je rekening houden met een levertijd van circa 2 weken en bezorgkosten.

Als de artikelen niet op voorraad zijn bij onze winkels, dan worden deze op bestelling geproduceerd bij onze leveranciers wereldwijd.
De levertijd is enigszins afhankelijk van de desbetreffende leverancier, de winkel zal contact met je opnemen over de exacte levertijd. De levertijd via de webshop
kan anders zijn dan de levertijd bij bestelling in de fysieke winkels. Neem contact op met De Meubelconcurrent voor de exacte levertijd.

Bezorgkosten voor webshopbestellingen
Bezorgkosten € 65
Begane grond + €0

Elke etage met inpandige lift + €35
Tot de 2e etage via trap + €35
Hoger dan 2e etage via trap (zelf goederenlift regelen) + €35

Bezorgkosten voor schilderijen, verlichting, kleinmeubelen
Bezorgkosten € 12,95

Bezorgkosten voor sierkussens, accessoires en onderhoudsmiddelen
Bezorgkosten € 7,95

Indien je online een bestelling hebt geplaatst, dan heb je als klant het recht om je bestelling binnen 14 dagen te retourneren. De producten moeten in originele staat en verpakking geretourneerd worden. In overleg met de winkel mogen bestellingen geretourneerd worden.

De verzendkosten voor het terugsturen, zijn voor je eigen rekening. Jouw bestelling wordt na correcte aankomst bij De Meubelconcurrent, aan je vergoed.

Indien de order volledig terugstuurt wordt, dan ontvang je de verzendkosten terug van de 1e zending.

De orderstatus van uw bestelling is terug te vinden uw account bij, bestellingen.